پکیج بوتان مدل سی وی CV424S


پکیج بوتان مدل  سی وی  CV424S


 مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS  می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند , که عمل تخلیه دود و مکش هوا در این مدل ها از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می گیرد .

پکیج های دیواری بوتان سری  ونزیا  از نوع پکیج های تک مبدل می باشند . در این نوع پکیج ها , یک مبدل حرارتی دو منظوره (Dual Heat Exchanger) جهت تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمایش محیط تعبیه گردیده است.

پکیج های دیواری بوتان سری های سی وی ، ورونا ، پارما ، اپتیما ، پرلا پرو ، بنسر پرو ، روما از نوع پکیج های دو مبدل می باشند . این نوع پکیج ها مجهز به دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری می باشد.

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ( املاح ) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .

پکیج های دیواری بوتان مدل  روما و پرلا مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله  دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی , دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی وکدهای عیب‌یابی در صورت بروز اشکال در سیستم می باشند.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل  سی وی   CV424S از نوع پکیج های دو مبدل و فن دار بوده و دارای راندمان 88 درصدی می باشد.


ویژگی های پکیج بوتان مدل  سی وی  CV424S


مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی نظیر پمپ سیرکولاتور Grundfos دانمارک

مجهز به پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل های خودکار پیشگیرانه

برق تکفاز و 220 ولت

سیستم عیب یاب الکترونیکی و سیستم ضد یخ زدگی

سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه

سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار و سیستم آیونایز حفاظت از شعله

سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش

سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم و بای پس خودکار

سیستم هواگیری خودکار

قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.


توصیه های ایمنی و نگهداری از پکیج بوتان مدل  سی وی  CV424S


به کودکان و افراد ناوارد اجازه کار با دستگاه را ندهید.

هرگز با پای برهنه و دستان مرطوب پکیج های دیواری بوتان را لمس نکنید.

از قرار دادن مواد قابل اشتعال در کنار پکیج، جدا خودداری کنید.

طبق استانداردهای ایمنی و فنی شرکت گاز، برای هر پکیج  شوفاژ دیواری بوتان گازی باید یک دودکش مجزا  مستقیماً تا پشت بام ساختمان اجرا شود و استفاده از دودکش مشترک مجاز نمی باشد.

از نصب پکیج دیواری بوتان بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا خودداری کنید.

حتی در صورت قطع بودن برق، از دستکاری، قطع کردن کابل ها، سیستم های تنظیم کننده و کابلهای مربوط به سیستم های ایمنی جدا خودداری نمایید.

بطور کلی سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی پکیج های گرمایشی , تنها زمانی فعال می شود که اولا پکیج به برق متصل باشد و ثانیا فشار آب داخل پکیج حداقل یک اتمسفر باشد و ثالثا پکیج به گاز شهری متصل باشد , ولی در هر حال بهترین گزینه عدم نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود نداشته باشد.

با توجه به هد ( فشار) پمپ سیرکولاتور کوچک تعبیه شده در انواع پکیج های شوفاژ دیواری ، بطور کلی حداکثر طول لوله کشی از پکیج دیواری تا محل آخرین رادیاتور شوفاژ بیشتر از 35 متر نباشد .

قبل از تمیز کردن پکیج شوفاژ دیواری، حتما دوشاخه آن را از پریز برق بکشید.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.


 مدیر فروش  : 09175956590   

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.