رسوب گیری پکیج بوتان


نحوه رسوب زدایی پکیج بوتان 


این روش که دیگر نیازی به باز کردن پکیج ندارد، با استفاده از یک پمپ اسید شویی پکیج انجام می‌شود و اسید را وارد مبدل می‌کند. تمامی جرم و رسوبات درون پکیج پس از چند دقیق خارج می‌شود. هم مبدل اولیه و هم ثانویه را می‌توانید به این روش شستشو دهید.
برای رسوب گیری پکیج قطع ورودی برق و گاز پکیج است.
شیر ورودی دستگاه را ببندید و شیر پرکن پکیج را باز کنید.
برای خروج آب، شیر آب گرم در جای دیگری را باز بگذارید.
پمپ مخصوص شستشو را درون تشت آب و اسید رقیق قرار دهید.
یک سر پمپ را به ورودی مبدل و سر دیگر آن را به خروجی وصل کنید.
زمان لازم برای این فرایند بین 15 تا 20 دقیقه است.
در اتمام کار مبدل را از پمپ باز کنید و با فشار زیاد آب شستشو دهید.
مدت زمان مورد نیاز برای اسید شویی پکیج در خانه بین 2 تا 5 ساعت است. که این زمان به میزان و سختی رسوبات لوله پکیج بستگی دارد. این که از کدام روش رسوب گیری پکیج استفاده شود کاملاً، به میزان رسوب و نوع پکیج برمی‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ماتماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4